Problémy:
– obědy x rozvrh : Ve 13:15 končí téměř celá škola, s čímž souvisí velké fronty v jídelnách. Studenti, kteří mají odpolední vyučování se na něj nemohou dostavit včas. Možnost řešení? Prohodit 6. a 7. hodinu.
– uzavírání klasifikace maturantů: Někteří učitelé vyslovili nesouhlas s dřívějším uzavíráním známek maturantů nebo i se snižováním nároku na nematurující z daného předmětu. (Týká se 2. pololetí)
Vysvětlení z pedagogické rady – Gu: ředitelství školy doporučilo pouze zohlednit požadavky k nematurujícím, vše závislé na vůli vyučujícího
Úkoly i pro “školu”:
1) úklid studovny – určit správce studovny z řad studentů
2) informace o připravovaném informačním systému o výsledcích a absencích žáků pro rodiče – Bl; Otázka: Jak to je se studenty 18 let a více
3) knihovna a její fungování – pověřen M. Kverka, informace získá u p. Zaplatílka
4) školní časopis Break – financování nákladů na jeho tisk – účast školy? Předáno k řešení redakci.
Další body k projednání se “školou”:
1) projekt “školní tričko” – návrh na výrobu tzv. školního trička: triko s motivem reprezentujícím gymnázium; možnosti využití – suvenýr k zakoupení studenty, reprezentační tričko: sportovní soutěže / zjistit zájem ze strany školy i studentů
2) třídnické hodiny – zavedení do rozvrhu pravidelných třídnických hodin (1×3 týdny)
3) nástěnka – vytvořit nástěnku Parlamentu sloužící ke komunikaci škola- Parlament – studenti
4) písemky – definice malé a velké písemky; vyřešit kumulování velkých písemek do 1 týdne i dne před koncem čtvrtletí a pololetí – vyřeší to třídnice?!
Informace – Gu
Besídky budou – organizační výbor vytvořen – účast jazykářů, češtinářů a hudebníků
Burza učebnic – zdá se, že měla úspěch; do organizace příštího kola zapojit studenty
Napsala – Karina Guilbert, publikovala – Michaela Bajerová