V pátek 17. května 2019 se ve Vrchlabí uskuteční 1. Krakonošův květinový Majáles.
Dopolední program bude na dvoře Gymnázia, kde se budou odehrávat turnaje mezi učitelským sborem a výběrem studentů ve fotbalu a volejbalu. Během turnaje poběží doprovodný program pod taktovkou pana profesora Salveta – poezie beatniků, hudba „květinové doby“, občerstvení ve squatu… Vytváříme i speciální kostým pro speciálního Krakonoše.
Poté se vydáme na průvod městem ve vlastnoručně vyrobených kostýmech. Na Masarykově náměstí budeme široké veřejnosti prezentovat naši školu. A pozor! Bude soutěž o nejlepší kostým a výherce bude brát věcné ceny!
Na Masarykově náměstí k nám promluví starosta města Vrchlabí pan Sobotka, pokud mu jeho náročný program dovolí, a budou následovat kulturní a hudební představení našich studentů a žáků vrchlabských škol. Celý Majáles zakončíme studentskou hymnou. „Gaudeamus igitur“.
A co král a královna Majálesu?
Každá třída nominuje dva zástupce obou pohlaví, kteří se budou ucházet o post krále a královny vrchlabského Majálesu. Pomocí ankety zde, na facebookové události, budou vybrány tři dvojice s nejvíce hlasy. Vítězné páry na náměstí předvedou se svou družinou krátký program a my zvolíme buď pomocí křikoměru nebo anketních lístků vítězný pár.
A pozor! Je o co stát! Král a královna nejenže vyhrají věcné ceny, ale i 1 den výletu navíc pro celou jejich třídu!
Co od vás my, jako organizátoři, budeme potřebovat?
Sdílejte a šiřte info ohledně akce dál! Koukněte na naši facebookovou událost: https://www.facebook.com/events/624898164626063/
Vytvořte si krásný kostým ve stylu „hippies“. (nápady najdete na nástěnce u hlavních dveří), ozdobte se, nalaďte se a přijďte všichni společně oslavit studentský život a reprezentovat naši školu – zároveň můžete v soutěži o nejlepší kostým vyhrát i věcné ceny!
Dejte nám také vědět vaše uchazeče o post krále a královny do 17. dubna na mail
– heczkostanislav01@gmail.com, popř. můj facebook, či pí profesorce Nývltové.
Zároveň vítáme každý nápad, který by mohl obohatit stávající program.
Za organizační tým
Stanislav Heczko