Naše škola bude 1. pololetí školního roku 2020/2021 hodnotit na vysvědčení klasifikací (známkou). Hodnocení bude vycházet ze zjištěné míry dosažení školních výstupů a může být přihlédnuto i k dalším skutečnostem ovlivňující výsledky vzdělávání. Takovými skutečnostmi podle MŠMT jsou:
- účast na distanční výuce;
- aktivita při distanční výuce (aktivní zapojení se do učení v synchronní i asynchronní distanční výuce);
- osvojení si nové dovednosti komunikovat v prostředí platforem s učiteli i spolužáky;
- řešení problémů spojených s distanční výukou, tvořivost, adaptabilita apod.;
- schopnost organizovat si čas a učení v podmínkách, v nichž žák výrazně přebírá odpovědnost za svou práci;
- to, jak si žák vytvořil prostředí pro učení doma;
- to, jak si v digitálním zařízení vytvořil osobní učební prostředí;
- to, jak si osvojil nové digitální kompetence související s distanční výukou synchronní i asynchronní formou;
- to, jak při distančním vzdělávání podporuje spolužáky;
- to, jak plnil zadané úkoly (včasnost, kvalita, ale i tvořivost apod.);
- to, zda a jak plnil další doplňkové úkoly;
- to, zda si žák pamatuje znalosti nabyté při prezenční výuce a dříve osvojené znalosti a dovednosti dokáže při dalším procesu učení používat;
- osobní portfolio žáka (v listinné či digitální podobě).
Hodnocení žáků je v kompetenci vyučujícího, který na začátku školního roku pro žáky stanovil kritéria a podmínky hodnocení daného předmětu.